A-Kiltojen Liitto ry hakee toiminnanjohtajaa nykyisen siirtyessä eläkkeelle

Nykyisen toiminnanjohtajamme siirtyessä eläkkeelle haemme

TOIMINNANJOHTAJAA

Vastaat yhdistyksen toiminnan ja henkilöstön johtamisesta, taloudesta ja kehittämisestä hallituksen linjausten mukaisesti muuttuvassa ja kehittyvässä toimintaympäristössä.

Edellytämme soveltuvaa korkeakoulututkintoa, perehtyneisyyttä kansalaisjärjestötoimintaan sekä erinomaisia vuorovaikutus- ja esiintymisvalmiuksia. Arvostamme johtamisosaamista, hyvää suullista ja kirjallista ilmaisua, yhdistysosaamista, innovatiivista työskentelyotetta, kohderyhmämme ja toimintaympäristömme tuntemusta sekä osaamista työn vaikutusten arvioinnissa. Työhösi kuuluu matkustamista kotimaassa ja ajoittaista ilta- ja viikonlopputyötä.

Tarjoamme monipuolisen ja haasteellisen tehtäväkentän järjestötoiminnassa, jolla on jo viidenkymmenen vuoden ajan mahdollistettu päihdetoipujille päihdehaitoista vapaata elämää ja osallisuutta. Tukenasi on osaava työyhteisö sekä innostunut jäsenjärjestökenttä.

A-Kiltojen Liitto ry:n hallitukselle osoitetut vapaamuotoiset hakemukset ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen  tulee toimittaa 27.4.2018 klo 15 mennessä osoitteella A-Kiltojen Liitto ry, Itsenäisyydenkatu 17 B, 33500 Tampere tai sähköpostilla osoitteella ville.liimatainen@a-kiltojenliitto.fi. Hakemuksia ei palauteta.

Tehtävä täytetään toukokuun lopulla ja se tulee ottaa vastaan 1.8.tai sopimuksen mukaisesti mahdollisimman pian sen jälkeen. A-Kiltojen Liitto ry:n toimisto sijaitsee Tampereella.

Lisätietoja tehtävästä: A-Kiltojen Liitto ry:n puheenjohtaja Hannu Gustafsson, puh. 040 763 2075 ja toiminnanjohtaja Ville Liimatainen, puh. 040 3566 586