Julkaisumyynti

Tilaukset A-Kiltojen Liitto ry:stä puhelimitse 0400 394 869 tai sähköisesti. Ilmoita tilatessasi tilattavan tuotteen lisäksi nimesi, osoitteesi ja oma puhelinnumerosi. Jos laskutusosoite on eri kuin lähetysosoite, ilmoita myös se. Toimitusaika noin viikko.

VP_kansi_1_2014

Vesiposti

• 4nro/v
  • kestotilaus
  • hinta 15€/v

pelikortit

Selvästi pelissä -pelikortit

• TARJOUS! 5€/kpl + postikulut 10€/kpl + postituskulut
  • A-kiltatoiminnan omat pelikortit, joilla voi pelaamisen lisäksi tutustua
  • A-kiltatoimintaan ja päihdetoipumiseen. Jokaiseen korttiin on kirjoitettu lause tai pari, jotka nostavat pelaajan tietoon tärkeitä näkökulmia A-kiltatoiminnasta.

Onnitteluadressi250209

Onnitteluadressi

• 15€/kpl + postituskulut
  • kuvittaja Satu Ketola

Onnitteluadressi250209

Suruadressi

• 15€/kpl + postituskulut
  • kuvittaja Satu Ketola

historiikki

Selvästi parempi A-Kiltojen Liitto 40 vuotta 1968-2008

• Juha Rajala
  • 15€ + postituskulut

A-Kiltojen Liitto ry on neljänkymmenen vuotensa aikana tehnyt merkittävää työtä päihderiippuvaisiin kohdis-tuneiden ennakkoluulojen ja leimaamisen hälven-tämiseksi. Näin se on myös avannut heille uusia toipumisen mahdollisuuksia.

A-killoiksi myöhemmin kehittyneet A-klinikoiden asiakkaiden toimikunnat olivat syntyessään 1960-luvulla suomalaisen sosiaalihuollon asiakastoiminnannan pioneereja. Ainutlaatuista on myös, että A-killat jo hyvin varhaisessa vaiheessa perustivat valtakunnallisen kattojärjestön ilman ulkomaisia esikuvia.

A-Kiltojen Liiton ensimmäisten vuosien kiivaat alkoholi- ja huoltopoliittiset kannanotot osoittivat päättäjille alkoholiongelmaisten kyvyn antaa rakentavaa palautetta päihdehuoltojärjestelmän toimivuudesta, ja asiakastoiminta onkin osaltaa vaikuttanut sosiaali- ja päihdehuoltolainsäädännön uudistamiseen. Avoimesti ja rohkeasti esiintymällä A-Kiltojen Liitto ry on raivannut tiensä tunnustetuksi osaksi suomalaista päihdehuoltojärjestelmää.