MIPA järjestötyöpaja 7

Palkitsevaa, voimaannuttavaa ja kuluttavaa?

Vapaaehtoisten, vertaisten ja kokemusasiantuntijoiden jaksamiseen vaikuttavat tekijät

Keskiviikkona 11.4.2017 klo 12.15–16, Diakonia-ammattikorkeakoulu, Kyläsaarenkuja 2, 00580 Helsinki

Työpajan keskeisenä teemana on järjestöjen vapaaehtoisten, vertaisten ja kokemusasiantuntijoiden jaksamisen tukeminen. Tutkijat Sari Jurvansuu, Elina Mäenpää ja Jukka Valkonen alustavat aiheesta eri näkökulmista MIPA-tutkimusohjelman kysely- ja haastatteluaineistojen pohjalta. Alustusten välissä jaetaan kokemuksia pienryhmissä. Työpaja päätetään yhteiseen keskusteluun vapaaehtoistoimijoiden, vertaisten, kokemusasiantuntijoiden ja järjestötyöntekijöiden edustajien raadin johdolla. Työpajan puheenjohtajana toimii tutkimuspäällikkö Pekka Lund Sininauhaliitosta.

Työpajaan ovat entiseen tapaan tervetulleita kaikki järjestötoimijat – järjestöjohto, työntekijät, vertaiset, kokemusasiantuntijat, läheiset ja vapaaehtoistyöntekijät – samoin kuin opiskelijat ja oppilaitosten edustajat.

Ilmoittautumiset 4.4.2018 mennessä https://www.lyyti.in/Jarjestotyopaja_7_5170 Myös etäosallistumismahdollisuus!

Järjestötyöpajan tarkempi ohjelma on julkaistu hankesivuilla https://keskuststo.a-klinikka.fi/tietopuu/jarjestotutkimusohjelma/tapahtumat