Slide

Yhdistystoiminta A-killoissa

Ajankohta: 26.08.2022 - 28.08.2022
Sijainti: Puhjonrannan kurssikeskus Puhjonrannantie 80 Valkeala

Yhdistystoiminnan peruskurssi tarkoittaa yhdistyslain ja hallinnon perusteita. Koulutus sopii yhdistystoiminnan vasta-alkajille, siitä on hyötyä myös  kokeneemmille toimijoille, jotka kaipaavat perustietojensa virkistämistä ja mahdollisuutta tutustua muiden A-kiltojen toimintaan ympäri Suomea, tällä kertaa perusasioihin pureudutaan syyskokous edellä. Tavoitteena on hyvien yhdistyskäytäntöjen oppiminen ja vahvistaminen A-killoissa. Koulutus on keskusteleva ja sisältää käytännönläheisiä harjoituksia sekä ryhmätöitä.
Ota oman A-kiltasi säännöt mukaan!

Kurssin hinta kahden hengen huoneissa on 90 €/henkilö ja yhden hengen huoneessa 105€/hlö. Hintaan sisältyy koulutus, ohjelmassa olevat ruokailut ja majoittu­misen omin liinavaattein ja pyyhkein (kurssikeskuksen liinavaatesetistä peritään osallistujalta paikan päällä 8,50 €). A-Kiltojen Liitto ry varaa kahvia kurssin aikana nautittavaksi.

Koulutuksen maksimiosallistujamäärä on 18 henkilöä, paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Osallistujamäärän täytyttyä, seuraavaksi ilmoittautuneet ovat varalla. Peruuntumisten sattuessa vapautuneet paikat täytetään varallaolojärjestyksessä. Niin varallaolosta kuin vapautuneenpaikan saamisesta ilmoitetaan
A-kiltaan/ henkilökohtaisesti osallistujalle (jos puhelinnumero ilmoittautumislomakkeessa). Varallaolo ei velvoita vapautuvan koulutuspaikan vastaanottamiseen.

Kouluttajana toimii Aulikki Otranen. Vertaiskoutsina toimii Ville Tuominen p. 045 148 1678,  tuovi10@gmail.com

Ajankohtaisia A-kiltatoimintaa koskettavia kysymyksiä voi lähettää ennakkoon aulikki.otranen@a-kiltojenliitto.fi. Kysymykset käsitellään koulutuksen aikana.

Sitovat ilmoittautumiset yhdistyksittäin 11.8.2022 mennessä joko sähköisesti
www.a-kiltojenliitto.fi käyttäen ekstranet -tunnuksia tai oheisella  ilmoittautumislomakkeella osoitteeseen A-Kiltojen Liitto ry, Itsenäisyydenkatu 17 B, 33500 TAMPERE.
Lisätietoja kurssista antavat Aulikki Otranen puh. 040 3566 592 (kurssin sisältöasiat) sekä Anna Niemistö, puh. 0400 394 869 (ilmoittautumiset, maksut).

Perjantai 26.8.
Saapuminen ja majoittuminen aikaisintaan 13.30

Lauantai 27.8.

Sunnuntai 28.8.