A-kiltatoiminnasta pitkäkestoista ja ennaltaehkäisevää tukea päihdetoipumiseen

A-kiltatoiminnan juhlavuosi

Ensi vuonna 60-vuotisjuhlavuottaan viettävä A-kiltatoiminta syntyi päihdetoipujien tarpeeseen saada kuntoutuksen jälkeen vapaamuotoista toimintaa ja vertaistukea päihteettömiin päiviin. Samainen toimintaidea kantaa edelleen. Monipuolista A-kiltatoimintaa on tarjolla 60:lla eri paikkakunnalla. Kaikkea toimintaa yhdistää yhteinen arvopohja.

Toiminnassa on läsnä samanaikaisesti toipumisen eri vaiheessa olevia ja eri-ikäisiä ihmisiä. Tämä koetaan rikkautena ja toivoa luovana. Vertaistuki tarjoaa peilin, johon katsoa. A-kilta tarjoaa turvallisen paikan, jossa on tilaa toipua sekä yhteisön, johon kiinnittyä.

Uusi virtuaalinen esite kohtaavaa työtä tekeville

Tulevan juhlavuoden kunniaksi viestinnässä valmisteltiin A-kiltatoiminnan virtuaalinen esite. Se on kohdennettu kohtaavaa päihdetyötä tekeville sekä päihderiippuvaisille. Päihdetoipumiseen tarvitaan oikea-aikaista, riittävän pitkäkestoista ja ennaltaehkäisevää tukea. A-kiltatoiminta tarjoaa tätä kaikkea.

Tutustu uuteen A-kiltatoiminnan esitteeseen>>

esitekuvake-A-kiltatoiminta

Esitelinkkiä saa jakaa vapaasti.

Lisätiedot:

viestintä