A-Kiltojen Liitto ry hakee toiminnanjohtajaa

A-Kiltojen Liitto ry hakee

TOIMINNANJOHTAJAA

Toiminnanjohtajana vastaat järjestön toiminnan ja henkilöstön johtamisesta, taloudesta ja kehittämisestä hallituksen linjausten mukaisesti muuttuvassa ja kehittyvässä toimintaympäristössä.

Edellytämme soveltuvaa korkeakoulututkintoa, perehtyneisyyttä kansalaisjärjestötoimintaan sekä erinomaisia verkostoitumis- ja vuorovaikutusvalmiuksia. Arvostamme johtamisosaamista, hyvää suullista ja kirjallista ilmaisua, yhdistysosaamista, innovatiivista työskentelyotetta, kohderyhmämme ja toimintaympäristömme tuntemusta sekä osaamista työn vaikutusten arvioinnissa. Työhösi kuuluu matkustamista kotimaassa ja ajoittaista ilta- ja viikonlopputyötä.

Tarjoamme monipuolisen ja haasteellisen tehtäväkentän järjestötoiminnassa, jolla on jo viidenkymmenen vuoden ajan mahdollistettu päihdetoipujille päihdehaitoista vapaata elämää ja osallisuutta. Tukenasi on osaava työyhteisö sekä innostunut jäsenjärjestökenttä.

A-Kiltojen Liitto ry:n hallitukselle osoitetut vapaamuotoiset hakemukset ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen  tulee toimittaa 31.10.2019 klo 15. mennessä osoitteella A-Kiltojen Liitto ry, Itsenäisyydenkatu 17 B, 33500 Tampere tai sähköpostilla osoitteella toimisto@a-kiltojenliitto.fi. Hakemuksia ei palauteta.

Tehtävä täytetään marraskuun puolivälissä ja se tulee ottaa vastaan 1.1.2020 tai sopimuksen mukaisesti mahdollisimman pian sen jälkeen. A-Kiltojen Liitto ry:n toimisto sijaitsee Tampereella.

Lisätietoja tehtävästä: A-Kiltojen Liitto ry:n puheenjohtaja Hannu Gustafsson, puh. 040 763 2075 ja varapuheenjohtaja Matti Moilanen, puh. 045 3306 353.