A-Kiltojen Liitto ry hakee vakituiseen työsuhteeseen järjestökoordinaattori–suunnittelijaa

A-Kiltojen Liitto ry on valtakunnallinen keskusjärjestö, jonka tehtävänä on kehittää ja tukea paikallisten A-kiltojen päihteetöntä yhdistysmuotoista vapaaehtois- ja vertaistukitoimintaa, sekä edistää toipumiskulttuuria A-killoissa.  Lisäksi A-Kiltojen Liitto ry toimii päihdetoipujien vaikutuskanavana ja edunvalvojana sekä osallistuu päihdetoipujien kokemustiedolla yhteiskunnalliseen päihdekeskusteluun. A-Kiltojen Liittoon kuuluu tällä hetkellä 84 jäsenyhdistystä, jotka sijoittuvat koko Suomen alueelle Helsingistä Inariin.

Haemme innovatiiviseen ja iloiseen työyhteisöömme vakituiseen työsuhteeseen JÄRJESTÖKOORDINAATTORI-SUUNNITTELIJAA, sijoituspaikkana liiton keskustoimisto Tampereella.

Tehtävästä suoriutuminen edellyttää tehtävään soveltuvaa korkeakoulututkintoa tai muuta, tehtävästä suoriutumisen kannalta riittävää sosiaali- ja terveysalan koulutusta, järjestötoiminnan ja yhdistyslain tuntemusta sekä yhteistyökykyä ja ihmissuhdetaitoja. Kokemus kehittämisestä, suunnittelusta ja tutkimuksesta järjestökentällä luetaan eduksi.

A-Kiltojen Liitto ry:ssä järjestökoordinaattorin tehtävänä on jäsenpalveluiden koordinointi A-killoille sekä muut järjestötehtävät. Järjestökoordinaattorin tehtävään kuuluu myös vapaaehtoisten kouluttamista mm. yhdistystoiminnan, vertaistoiminnan ja ryhmänohjauksen asioista.

Suunnittelijan tehtävään sisältyy osallistuminen erilaisiin kehittämiseen ja tutkimukseen liittyviin hankkeisiin ja niiden suunnitteluun, sekä verkostotyötä.

Arvostamme kykyä itsenäiseen työskentelyyn sekä päihdetoipumisen, vertaistoiminnan, ryhmädynamiikan ja yhdistystoiminnan tuntemista.

Tehtävän hoitaminen edellyttää valmiutta ilta- ja viikonlopputyöhön sekä matkustamiseen. Mahdollisuus oman auton käyttämiseen on toivottavaa.

Työsuhteessa noudatetaan sosiaalialan järjestöjä koskevaa työehtosopimusta.

Hakemukset ansioluetteloinen ja palkkatoivomuksineen sähköpostilla
pasi.jantunen(at)a-kiltojenliitto.fi   18.11.2018 mennessä. Hakemuksia ei palauteta.

Osa hakijoista kutsutaan haastatteluun Tampereelle. Haastattelut järjestetään A-Kiltojen Liitto ry:n toimistolla 26.11 ja 27.11. Työn voi aloittaa 1.2.2019 alkaen tai sopimuksen mukaan.

Lisätietoja; toiminnanjohtaja Pasi Jantunen p. 040 824 4787
ti 6.11 klo 10–12 ja 13–14, sekä to 8.11 klo 10–12, tai sähköpostilla.

www.a-kiltojenliitto.fi