Jäsenkirje 1/2021

Pokalla palautetta jatkossa

A-Kiltojen Liitto ry on ottanut käyttöön uuden maksuttoman ja helppokäyttöisen Pokka arviointityökalun, jonka avulla on jo kerätty ja kerätään myös jatkossa palaute(tta) A-Kiltojen Liitto ry:n järjestämistä tapahtumista.

Pokkaan voi tutustua tarkemmin osoitteessa https://pokka.kukunori.fi

Lisätiedot: järjestökoordinaattori-suunnittelija Anja Sauvolainen, anja.sauvolainen@a-kiltojenliitto.fi p. 040 689 8367

A-Kiltojen Liitto ry:n kevätkokous 17.4.2021 klo 14.00 järjestetään hybridikokouksena ja kevätpäivät 15.-16.5.2021 perutaan

A-Kiltojen Liitto ry:n hallitus käsitteli kokouksessaan 20.2.2021 koronapandemian vaikutuksia liiton kevätkokouksen ja kevätpäivien järjestämiseen. A-Kiltojen Liitto ry:n sääntömääräinen kevätkokous pidetään 17.4.2021 alkaen klo 14.00 hybridikokouksena kuten syyskokous 2020 pidettiin A-Kiltojen liiton toimistolta ja alueellisista pisteistä käsin. Myös etäosallistumisen mahdollisuus Teamsilla. Poikkeamislaki on voimassa 30.6.2021 saakka ja mahdollistaa etä/hybridikokouksen, mutta ei A-Kiltojen Liiton kevätkokouksen siirtämistä huhtikuun jälkeen pidettäväksi.  Valtakunnalliset kevätpäivät 15.-16.5.2021 perutaan, koska niin suurten kasvokkaisten tapahtumien järjestäminen toukokuussa ei vaikuta mahdolliselta. Terveys edellä mennään edelleen.

Lisätietoja: Toiminnanjohtaja Yrmy Ikonen yrmy.ikonen@a-kiltojenliitto.fi p. 045 6366 629

Koulutusjaoston täydentäminen

A-Kiltojen Liitto ry:n hallitus valitsi A-kiltojen esitysten perusteella koulutusjaoston vapaalle paikalle Arto Pasasen Pohjois-Lapin A-killasta jäseneksi jaostokauden loppuun 31.12.2022 saakka.

Talousarvion perusteella perittävät maksut ja maksettavat korvaukset vuonna 2021

Viime vuoteen verrattuna ei ole mainittavia muutoksia maksettavien korvauksien määrään. Kilometriperusteiset korvaukset vahvistaa vuosittain Verohallinto. Tarkemmin asia on kuvattu Kuka maksaa -oppaassa: https://a-kiltojenliitto.fi/aineistopankki

Lisätietoja: Talous- ja hallintosihteeri Tia Helenius tia.helenius@-kiltojenliitto.fi p. 0400 894 602