Jäsenkirje 4/ 2018

Jäsenjärjestöavustukset vuodelle 2019

A-Kiltojen Liitto ry on hakenut jälleen STEA:lta rahoitusta jäsenjärjestöavustuksia varten. Mikäli avustus saadaan, niin hallitus käsittelee hakemukset maaliskuun kokouksessaan.
A-killat voivat jättää jäsenjärjestöavustusta koskevan hakemuksen 28.2.2019 mennessä.

Hakumenettely ja avustuskriteerit tulevat olemaan aikaisempien vuosien mukaisia.

Lisätiedot: toiminnanjohtaja Pasi Jantunen, p. 040 8244 787

Seuranta- ja yhteystietolomake

Tämän kirjeen mukana tulee A-kiltaan seuranta- ja yhteystietolomake. On tärkeää, että jokainen A-kilta täyttää sen mahdollisimman huolellisesti ja palauttaa A-Kiltojen Liitto ry:n toimistoon. Seuranta- ja yhteystietolomakkeella perustellaan mm. rahoittajalle
A-kiltatoiminnan tuloksia ja vaikutuksia. Tietojen perusteella saadaan tietoa
A-kiltatoiminnan tilasta ja sen kehittämistarpeista. Seuranta- ja yhteystietolomakkeen tietoja käytetään myös valtakunnalliseen tiedotustoimintaan esim. A-Kiltojen Liitto ry:n kotisivuilla sekä Vesiposti-lehdessä. Lomakkeen voi täyttää myös ekstranetissä.

Lisätiedot: Anna Niemistö, p. 0400 394 869

A-Kiltojen Liitto ry:lle lähetettävät laskut pian postiin

Mikäli A-killoilla tai henkilöillä on A-Kiltojen Liitto ry:lle osoitettavia laskuja vuodelta 2018, niiden tulee olla A-Kiltojen Liitto ry:n toimistossa mahdollisimman pian. Näin saapuneet laskut saadaan vuoden 2018 kuluiksi ja suoritus ehtii maksuun vuoden loppuun mennessä. Vuoden 2019 puolella ei enää käsitellä edellisen vuoden laskuja.

Lisätiedot: Tia Helenius, p. 0400 894 602

Umpihankifutiksen MM-kisat 2019

FC A-kilta matkaa Hyrynsalmelle Ukkohallan hiihtokeskukseen pelaamaan umpihankifutista 2.2.2019 (Majoitus varattu 1.2.–3.2.). Jos olet kiinnostunut tulemaan A-kiltojen yhteiseen joukkueeseen niin ilmoittautumiset ja lisätietoja: Mikko Putaja p. 040 5664 841 tai mikko.putaja(at)a-kiltojenliitto.fi

Järjestökoordinaattori-suunnittelija valittu

A-Kiltojen Liitto ry:ssä avoinna olleeseen järjestökoordinaattori-suunnittelijan tehtävään saapui 27 hakemusta, joista haastatteluun kutsuttiin 4 henkilöä.

Tehtävään valittiin YTM Anja Sauvolainen. Hän siirtyy tehtävään Mielenterveysomaiset Pirkanmaa – FinFami ry:n vastaavan projektikoordinaattorin tehtävästä. Sauvolainen aloittaa tehtävässä 1.2.2019.

A-Kiltojen Liitto ry:n kokoukset ja kesäpäivät vuonna 2019

• Kevätpäivät ja -kokous 6.–7.4 2019 Siikaniemen kurssikeskus, Kutajärvi, Lahti
  • Kesäpäivät 6.–7.7.2019 Hotelli Hiittenharju, Harjavalta
  • Syyspäivät ja -kokous 16.–17.11.2019 Hyvärilän nuoriso- ja matkailukeskus, Nurmes

Lisätiedot: Pasi Jantunen, p. 040 8244 787

Jaostojen toimintakausi

Edelliseen jäsenkirjeeseen oli lipsahtanut painovirhe. Uusien jaostojen toimikausi on 2019–2022, eli neljä vuotta. Tuleviin jaostoihin voivat A-Killat ehdottaa jäseniä 15.1.2019 mennessä, Hannu Gustafsson, hanskigustafsson(at)gmail.com
Pasi Jantunen, pasi.jantunen(at)a-kiltojenliitto.fi

Joulunaika keskustoimistolla

Keskustoimisto on suljettuna joulun ja uuden vuoden aikaan ajalla 21.12.2018–4.1.2019.

Kiitos kaikille hyvästä yhteistyöstä kuluneena vuonna!
A-Kiltojen Liitto ry:n hallitus ja työntekijät toivottavat kaikille
A-kiltalaisille hyvää ja rauhallista joulua
sekä onnea ja menestystä vuodelle 2019!