Jäsenkirje 6/2020

Syyskokous 2020 sekä puheenjohtaja- ja hallitusjäsenvalinnat

A-Kiltojen Liitto ry:n syyskokous järjestettiin etäyhteyksillä 14.11.2020. Kokouksessa oli edustettuna 28 jäsenyhdistystä (A-kiltaa), joilla oli yhteensä 46 ääntä käytettävissä. Liiton hallituksen puheenjohtajaksi toimikaudelle 2021–2022 olivat ehdolla Hannu Gustafsson Espoon A-kilta Hykaa ry:stä ja Matti Moi­la­nen Ylä-Kainuun A-kilta ry:stä. Kokous valitsi henkilövaalissa Hannu Gustafssonin A-Kiltojen Liitto ry:n hallituksen puheen­johtajaksi toimikaudelle 2021–2022.

Erovuoroisten hallitusjäsenten tilalle toimikaudelle 2021–2022 olivat ehdolla Viljo Pehkonen (Iisalmen A-kilta ry) ja hänen henkilökohtaiseksi varajäsenekseen Raimo Parviainen (Pohjois-Kymen A-kilta ry); Matti Itkonen (Tampereen A-kilta ry) ja hänen henkilökohtaiseksi varajäsenekseen Matti Ranta (Tampereen A-kilta ry); Harri Turkulainen (Kajaanin A-kilta ry) ja hänen henkilökohtaiseksi varajäsenekseen Veli-Pekka Taponen (Oulun A-kilta ry); Jari Mark (Imatran A-kilta ry) ja hänen henkilökohtaiseksi varajäsenekseen Pasi Heikkinen (Iisalmen A-kilta ry) sekä Marko Hakkarainen (Kirkkonummen A-kilta ry) ja hänen henkilökohtaiseksi varajäsenekseen Raija Salin (Kirkkonummen A-kilta ry).

Kokous valitsi yksimielisesti A-Kiltojen liiton hallituksen jäseniksi toimikaudelle 2021–2022 Viljo Pehkosen ja hänen henkilökohtaiseksi varajäsenekseen Raimo Parviaisen, sekä Matti Itkosen ja hänen henkilökohtaiseksi varajäsenekseen Matti Rannan. Jäljellä olevalle hallituspaikalle kokous valitsi henkilövaalissa Jari Markin ja hänen henkilökohtaiseksi varajäsenekseen Pasi Heikkisen.

A-Kiltojen Liitto ry:n hallitus kokonaisuudessaan vuodelle 2021:

Puheenjohtaja Hannu Gustafsson
Varapuheenjohtaja
Matti Moilanen
Varsinaiset jäsenet (varajäsen)

Matti Itkonen (Matti Ranta)
Viljo Pehkonen (Raimo Parviainen)
Jari Mark (Pasi Heikkinen)
Minna Hämäläinen (Unto Turunen)
Heikki Kankaanpää (Satu Peippo)
Irja Oravisjärvi (Sinikka Vehkalahti)

Lisätiedot: Yrmy Ikonen p. 045 636 6629 tai yrmy.ikonen@a-kiltojenliitto.fi

Vuoden 2021 jäsenmaksut

Vuoden 2021 jäsenmaksut postitetaan A-kiltoihin tammikuun aikana ja ne erääntyvät 26.2.2021.
Lisätiedot: Anna Niemistö, p. 0400 394 869 tai anna.niemisto@a-kiltojenliitto.fi

Jäsenjärjestöavustukset vuodelle 2021

A-Kiltojen Liitto ry on hakenut jälleen STEA:lta rahoitusta jäsenjärjestöavustuksia varten. Mikäli avustus saadaan, niin hallitus käsittelee hakemukset maaliskuun kokouksessaan. A-killat voivat jättää jäsenjärjestöavustusta koskevan hakemuksen 26.2.2021 mennessä. Hakumenettely ja avustuskriteerit tulevat olemaan aikaisempien vuosien mukaisia.

Lisätiedot: Yrmy Ikonen p. 045 636 6629 tai yrmy.ikonen@a-kiltojenliitto.fi

Seuranta- ja yhteystietolomake

Tämän kirjeen mukana tulee A-kiltaan seuranta- ja yhteystietolomake, joka on toimitettava 29.1.2021 mennessä A-Kiltojen Liittoon. On tärkeää, että jokainen A-kilta täyttää sen mahdollisimman huolellisesti ja palauttaa A-Kiltojen Liitto ry:n toimistoon. Seuranta- ja yhteystietolomakkeella perustellaan mm. rahoittajalle A-kiltatoiminnan tuloksia ja vaikutuksia. Tietojen perusteella saadaan tietoa A-kiltatoiminnan tilasta ja sen kehittämistarpeista. Seuranta- ja yhteystietolomakkeen tietoja käytetään myös valtakunnalliseen tiedotustoimintaan esim. A-Kiltojen Liitto ry:n kotisivuilla sekä Vesiposti-lehdessä. Lomakkeen voi täyttää myös ekstranetissä.

A-Kiltojen Liitto ry:lle lähetettävät laskut pian postiin tai sähköpostiin

Mikäli A-killoilla tai henkilöillä on A-Kiltojen Liitto ry:lle osoitettavia laskuja vuodelta 2020, niiden tulee olla A-Kiltojen Liitto ry:n toimistossa mahdollisimman pian. Näin saapuneet laskut saadaan vuoden 2020 kuluiksi ja suoritus ehtii maksuun vuoden loppuun mennessä. Vuoden 2021 puolella ei enää käsitellä edellisen vuoden laskuja.

Lisätiedot: Tia Helenius, p. 0400 894 602 tai tia.helenius@a-kiltojenliitto.fi

Luvassa taas vuoden kylmintä jalkapalloa!
Umpihankifutiksen MM-kisat 2021

FC A-kilta matkaa Hyrynsalmelle Ukkohallan hiihtokeskukseen pelaamaan umpihankifutista 6.2.2021, koronatilannetta seuraten. Jos olet kiinnostunut tulemaan A-kiltojen yhteiseen joukkueeseen ota yhteyttä Mikko Putajaan.

Ilmoittautumiset ja lisätiedot:
Mikko Putaja p. 040 5664 841 tai
mikko.putaja@a-kiltojenliitto.fi

Anna lapselle raitis joulu

A-Kiltojen Liitto ry on mukana perinteisesti Anna lapselle raitis joulu -kampanjassa.
Kampanjamateriaalia löytyy: annalapselleraitisjoulu.fi

Lisätiedot: Tuija Tamsi-Lehtinen p. 040 8668 257 tai tuija.tamsi-lehtinen@a-kiltojenliitto.fi

A-Kiltojen Liitto ry:n kokoukset ja kesäpäivät vuonna 2021

• Kevätpäivät ja -kokous 27.–28.3 2021 Puhjonrannan kurssikeskus, Valkeala