Slide

A-kiltatoiminta tutuksi

Ajankohta: 21.09.2022 - 23.09.2022
Sijainti: Luomaniemen toimintakeskus Luomaniementie 1 Nastola

Kaikille, myös uusille A-kiltalaisille hyödyllinen koulutus, jossa tarkastellaan A-kiltatoimintaa yhteisten arvojen kautta. Koulutuksen tavoitteena on vahvistaa osallisuutta ja ymmärrystä A-kiltatoiminnasta. Koulutus on mahdollisuus tavata A-kiltalaisia ympäri Suomen ja osallistujien välityksellä se tarjoaa uusia näkökulmia A-kilta­toimintaan päihdetoipumisen välineenä. Tapahtumaan sisältyy ryhmätöitä, alustuksia, toimintaa ja yhteistä keskustelua.

Hinta on 130 €/osallistuja omin liinavaattein (toimintakeskuksen liinavaatteista peritään osallistujalta paikan päällä 7€). Hintaan sisältyy koulutus, majoitus 2 hengen huoneissa ja ohjel­maan merkityt ruuat. Yhden hengen huoneen lisämaksu on 20€/vrk.  A-Kiltojen Liitto ry tarjoaa kahvia ja teetä koulutuksen aikana vapaasti nautittavaksi.

Koulutuksen maksimiosallistujamäärä on 18 henkilöä, paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Osallistujamäärän täytyttyä, seuraavaksi ilmoittautuneet ovat varalla. Peruuntumisten sattuessa vapautuneet paikat täytetään varallaolojärjestyksessä. Niin varallaolosta kuin vapautuneenpaikan saamisesta ilmoitetaan A-kil­taan/ henkilökohtaisesti osallistujalle (jos puhelinnumero ilmoittautumislomakkeessa). Varallaolo ei velvoita vapautuvan koulutuspaikan vastaanottamiseen.

Koulutuksen toteutuminen edellyttää vähintään 12. Koulutuksen peruuntuessa siitä ilmoitetaan erikseen osallistujille. Koulutus pidetään sellaisilla järjestelyillä, jotka ovat niiden aikaan voimassa olevien julkisen vallan normitusten mukaisia. Terveyden turvaamiseksi toiminnassa menetellään hygieniasuositusten mukaisesti.

Kouluttajana toimii Mikko Putaja ja vertaiskoutsina Sami Koskinen p. 040 673 3382, kozkinen@hotmail.com

Lisätietoja antavat Mikko Putaja, p. 040 5664 841 (kurssin sisältöasiat) ja
Anna Niemistö, p. 0400 394 869, (ilmoittautumiset, maksut).

Sitovat ilmoittautumiset yhdistyksittäin 26.8.2022 mennessä joko sähköisesti www.a-kiltojenliitto.fi käyttäen ekstranet -tunnuksia tai oheisella ilmoittautumislomakkeella A-Kiltojen Liittoon.

Keskiviikko 21.9.

Saapuminen ja majoittuminen aikaisintaan klo 14.00
15.00             Avaus ja tutustuminen
16.00             Päivällinen
17.00             Miksi olen mukana A-kiltatoiminnassa ja mitä A-kiltatoiminta minulle  antaa?
18.00             A-killat A-Kiltojen Liitto ry:n jäsenenä
Iltapala

Torstai 22.9.

8.00               Aamupala
9.00               Aamuliikunta, liikuntatila
9.30               A-kiltatoiminnan arvot
11.15             A-kilta on yhdistys
11.45             Ryhmätöiden jako ja suunnittelu
12.00             Lounas
15.00             Toiminnallinen tapahtuma
16.00             Päivällinen
17.00             Vertaistukiryhmä
18.30             Iltaohjelmaa
Iltapala

Perjantai 23.9.

8.00               Aamupala
9.00               Aamuliikunta, liikuntatila
9:30               Toipuminen, toipumisalustana A-killat
11.00             Lounas
11.45             Mitä koulutuksesta kerromme?
12.00             Palaute, todistukset, kotiinlähtö

Kutsu, ohjelma ja ilmoittautumislomake PDF»

Kartta latautuu...