A-kiltatoiminta tutuksi

15.10.2021 - 17.10.2021 (00:00)
Särkijärven leirikeskus

Kaikille, myös uusille A-kiltalaisille hyödyllinen koulutus, jossa tarkastellaan A-kiltatoimintaa yhteisten arvojen kautta. Koulutuksen tavoitteena on vahvistaa osallisuutta ja ymmärrystä A-kiltatoiminnasta. Koulutus on mahdollisuus tavata A-kiltalaisia ympäri Suomen ja osallistujien välityksellä se tarjoaa uusia näkökulmia A-kilta­toimintaan päihdetoipumisen välineenä. Tapahtumaan sisältyy ryhmätöitä, alustuksia, toimintaa ja yhteistä keskustelua. Tilaa toipua-teema mukana.

Hinta on 116 €/osallistuja omin liinavaattein (leirikeskuksen liinavaatteista peritään osallistujalta paikan päällä 7€). Hintaan sisältyy koulutus, majoitus 2 hengen huoneissa ja ohjel­maan merkityt ruuat. A-Kiltojen Liitto ry tarjoaa kahvia ja teetä koulutuksen aikana vapaasti nautittavaksi.

Koulutuksen maksimiosallistujamäärä on 20 henkilöä, paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Osallistujamäärän täytyttyä, seuraavaksi ilmoittautuneet ovat varalla. Peruuntumisten sattuessa vapautuneet paikat täytetään varallaolojärjestyksessä. Niin varallaolosta kuin vapautuneenpaikan saamisesta ilmoitetaan
A-kil­taan/ henkilökohtaisesti osallistujalle (jos puhelinnumero ilmoittautumislomakkeessa). Varallaolo ei velvoita vapautuvan koulutuspaikan vastaanottamiseen.

Koulutuksen toteutuminen edellyttää vähintään 12. Koulutuksen peruuntuessa siitä ilmoitetaan erikseen osallistujille. Koulutus pidetään sellaisilla järjestelyillä, jotka ovat niiden aikaan voimassa olevien julkisen vallan normitusten mukaisia. Terveyden turvaamiseksi toiminnassa menetellään hygieniasuositusten mukaisesti.

Kouluttajina toimivat Mikko Putaja ja Anja Sauvolainen sekä vertaisohjaajana Satu Niemelä, p. 040 1740 605, satuni65(at)gmail.com?

Lisätietoja antavat Mikko Putaja, p. 040 5664 841 (kurssin sisältöasiat) ja
Anna Niemistö, p. 0400 394 869, (ilmoittautumiset, maksut).

Sitovat ilmoittautumiset yhdistyksittäin 10.9.2021 mennessä joko sähköisesti www.a-kiltojenliitto.fi käyttäen ekstranet -tunnuksia tai  ilmoittautumislomakkeella A-Kiltojen Liittoon.

Perjantai 15.10.

Saapuminen ja majoittuminen aikaisintaan klo 14.00
15.00          Avaus ja tutustuminen
16.00          Päivällinen
17.00          Miksi olen mukana A-kiltatoiminnassa ja mitä toiminta minulle paikallisesti antaa?
18.00          A-killat A-Kiltojen Liitto ry:n jäsenenä

Lauantai 16.10.

8.00            Aamupala
9.00            A-kiltatoiminnan arvot
11.15            A-kilta on yhdistys
12.00          Lounas
14.30          Ryhmätöiden jako ja suunnittelu
15.00          Toiminnallinen tapahtuma
16.00          Päivällinen
17.00          Vertaistukiryhmä
18.30          Iltaohjelmaa

Saunat ja iltapala

Sunnuntai 17.10.

8.00           Aamupala
9.00           Arvot A-killan rakennuspalikoina
11.00          Lounas
12.00          Mitä koulutuksesta kerromme?
12.30          Palaute, todistukset, kotiinlähtö

Kutsu, ohjelma ja ilmoittautumislomake »

Pidätämme oikeuden ohjelman muutoksiin.

Kartta latautuu...