Aluetapaaminen, Etelä-Suomi

20.08.2021 - 21.08.2021 (15:00)
Kesijärven leirikeskus

Tervetuloa mukaan A-Kiltojen Liiton etelän aluetapaamiseen Kesijärven leirikeskukseen Lopelle perjantaista lauantaihin 20 – 21.8.2021. Ohessa Kutsu Etelä-Suomen aluetapaamiseen 20 – 21.8-2021

Tapaaminen on osa A-Kiltojen Liiton aluetyötä ja mahdollistaa A-kiltojen keskinäisen vertaistuen, yhteisistä asioista keskustelun ja vaikuttamisen. Tilaisuudessa käydään läpi valtakunnallisia ja alueellisia ajankohtaisia asioita mm. A-Kiltojen Liiton tuleviin hallitusvalintoihin liittyen eli ketä esitetään alueen hallitusedustajaksi. Jaossa on sekä etelän alueen, että yksi valtakunnallinen hallituspaikka + varajäsenet molemmille.

Työstämme aluetapaamisen aikana eteenpäin myös tulevaa A-kiltatoiminnan strategiaa, josta materiaalia lähetetty tutustuttavaksi ja täytettäväksi omassa A-killassa ennen tapahtumaa. Tämä käydään läpi sitten yhdessä aluetapaamisessa ja oheinen lomake jätetään järjestökoordinaattorille. Perjantain ohjelmaan kuuluu myös viestintätyöpaja, jota varten voi lähettää etukäteen kysymyksiä ja tai toiveita käsiteltävistä aiheista.

Majoitus 4-5 hengen huoneissa, omat liinavaatteet mukaan! *

*HUOM! Majoittumaan pääsee max n. 30 henkilöä, joten ilmoittauduthan mukaan hyvissä ajoin! Tilaisuus on maksuton, mutta ilmoittamatta, ilman pätevää syytä poisjääneistä osallistujista perimme A-killalta maksun 25 euroa. Mainitsethan ilmoittautumisen yhteydessä majoittuvien henkilöiden lukumäärän ja osallistutteko molempiin päiviin vai pelkästään esim. lauantain ohjelmaosuuteen. Muistathan ilmoittaa ilmoittautumisen yhteydessä myös mahdolliset erityisruokavaliot ja/tai ruoka-aineallergiat.

Sitovat ilmoittautumiset §1A-killoittain viimeistään keskiviikkoon 12.8.2021 mennessä:  anja.sauvolainen@a-kiltojenliitto.fi

Perjantai 20.8

klo 15.00    Ilmoittautuminen ja huoneiden jako

klo 15:30    Kokoontuminen salissa

klo 16:00   Päivällinen

klo 16:45    Viestintätyöpaja (välissä pidetään m. 15 min TAUKO)

klo 18:30    Yhteistä ohjelmaa (sään salliessa pihalla), mahdollisuus myös ryhmäkokoontumiseen.

klo 20:00   Iltapala

klo 20:30   Saunomista ja makkaranpaistoa

klo 23:00   Hiljaisuus

Lauantai 21.8.

08:00           Aamupala

09:00           A-kiltojen Liiton hallituksen ja jaostojen kuulumiset

Tulevat tapahtumat ja muut ajankohtaiset asiat, tulevat hallitusvalinnat

Keskustelua A-kiltatoiminnan tulevasta strategiasta

A-kiltakuulumiset – miten korona on muuttanut toimintaa?

(ja sopivissa välissä toki pidetään pari jaloittelutaukoa)

11:45            Lounas

12:30           A-kiltalainen toipumistarina