Aluetapaaminen, Etelä-Suomi

19.08.2022 - 20.08.2022 (15:00 - 15:30)
Hirvijärven leirikeskus

Tervetuloa mukaan A-Kiltojen Liiton KUTSU Etelä-Suomen aluetapaamiseen 19. – 20.8.2022

Aika: Pe 19. –  La 20.8.2022

Paikka: Hirvijärven leirikeskus (os. Hirvijärventie 760, 11710 Riihimäki)

Hinta: yöpyjille (pe-la) 15 euroa (sis. kaikki ruoat ja majoituksen), päiväkävijät sisältäen päivällisen tai lounaaan ja kahvit (pe/la) hinta 10 euroa.  Majoitus: 3/6 hengen huoneissa,  invahuoneessa neljä vuodepaikkaa.

Huom! Omat liinavaatteet mukaan! Yöpymään mahtuu maksimissaan 30 henkilöä. Huoneet jaetaan tapahtumaan ilmoittautumisjärjestys huomioiden eli etusijalla ovat tapahtumaan etukäteen hyvissä ajoin ilmoittautuneet A-killat.

Tapaaminen on osa A-kiltojen Liiton aluetyötä ja mahdollistaa A-kiltojen keskinäisen vertaistuen, yhteisistä asioista keskustelun ja vaikuttamisen. Tilaisuudessa käydään läpi valtakunnallisia ja alueellisia ajankohtaisia asioita ja tutustutaan muihin A-kiltalaisiin.   Ohessa liitteenä A-Kiltojen Liiton uuteen strategiaan liittyviä kysymyksiä, joihin toivomme jokaisen A-killan perehtyvän etukäteen ja joita käydään läpi tapahtuman aikana. Strategiset painopisteet 2023–2027

Maksu käteisellä paikan päällä tai laskutettuna jälkikäteen. A-kiltakohtainen matkatuki korvataan A-Kiltojen Liitto ry hallituksen päätöksen mukaisesti. Ilmoittamatta, ilman pätevää syytä poisjääneistä osallistujista perimme A-killalta maksun 25 euroa.

Sitovat ilmoittautumiset A-killoittain viimeistään torstaihin 4.8.2022 mennessä: anja.sauvolainen@a-kiltojenliitto.fi  Muistathan ilmoittaa ilmoittautumisen yhteydessä paitsi yöpyjien ja päiväkävijöiden määrän ja päivän, myös mahdolliset erityisruokavaliot ja/tai ruoka-aineallergiat ja muut huomioitavat asiat.

Järjestäjä pidättää oikeuden muutoksiin. Aluetapaamisessa huomioidaan voimassa olevat koronaohjeistukset ja säännökset.  Ethän tule flunssaoireisena tai muuten sairaana. Liitteenä alustava ohjelma. A-kiltakohtainen matkatuki korvataan A-Kiltojen Liitto ry hallituksen päätöksen mukaisesti.

Kartta latautuu...