Aluetapaaminen, Länsi-Suomi

01.09.2022 - 04.09.2022 (14:00 - 13:00)
Antaverkan leiri- ja kurssikeskus

Aluetapaamisen kutsu ja ohjelma

LÄNSI-SUOMEN ALUEEN YHTEINEN LEIRI SEKÄ ALUETAPAAMINEN

1.-4.9.2022 Antaverkan leirikeskus, Ylöjärvi (Antaverkantie 279, Ylöjärvi)

Tervetuloa viettämään yhteistä päihteetöntä pitkää viikonloppua syksyiseen Antaverkaan! Leirin aikana kisaillaan mm. perinteisissä Omituisissa Olympialaisissa, syvennytään A-kiltojen Liiton hallitusvalintoihin ja strategiaan, vietetään aikaa yhdessä, saunotaan, rentoudutaan… A-kiltojen järjestämät ohjelmanumerot ovat enemmän kuin tervetulleita!

Tällä(kin) kerralla teemme kaiken yhdessä, ilman ulkopuolisia apukäsiä. Päivällinen tulee olemaan päivän tukevampi pääateria, lounasaikaan ”siirretään nälkää” esim. salaatilla tai vastaavalla välipalalla.

Perjantaille kutsutaan jälleen vieraita, ja lauantai on varattu aluetapaamiselle.

Leirikeskuksen majoituskapasiteetti on 54 vuodepaikkaa (huom! kerrossänkyjä).

Yhdenhengen huoneita tai muita erityisjärjestelyjä emme todennäköisesti pysty toteuttamaan. Vuodepaikat täytetään alasängyistä alkaen ilmoittautumisjärjestyksessä.

Omavastuuhinta koko leirille on 30 euroa. Päiväkävijät 10 euroa/henkilö. Maksu suoritetaan paikan päällä käteisellä A-killoittain tai laskuttamalla jälkeen päin. Hinta sisältää aamiaisen, välipalan, päivällisen ja iltapalan, ohjelman ja majoituksen. Jos tarvitset esim. sairauden takia ylimääräisiä eväitä, ne tulee tuoda itse. Sitovat ilmoittautumiset A-killoittain 15.8. mennessä palauttamalla oheinen lomake tai vastaavat tiedot osoitteella aulikki.otranen@a-kiltojenliitto.fi.

Ilmoittamatta poisjääneet laskutetaan todellisten kustannusten mukaan A-killoilta.

Ilmoittaumiseen on merkittävä osallistujasta KAIKKI pyydetyt tiedot. Perusruokavaliot pyritään huomioimaan, haastavampien kohdalla sovitaan järjestelyt tapauskohtaisesti. HUOM! Osallistujan syntymäaika ON pakollinen tieto!

Mukaan: Sisätossut. Yöpyjille lakanat/makuupussi, saunavarusteet, henk. koht. lääkkeet. Riittävästi sään mukaista vaatetusta.

Tapaaminen toteutetaan noudattaen tapaamisaikaan mahdollisesti voimassa olevia ohjeistuksia. Flunssaisena tai muutoin sairaana jäädään kotiin potemaan!

TERVETULOA!

SUUNTAA ANTAVA OHJELMA

(Muutokset mahdollisia ja todennäköisiä)

Torstai 1.9.2022

14.00 Saapuminen, majoittuminen ja tulokahvit (Huom! 14.00!)

Ohjelmassa asettumista, tutustumista, kuulumisia, ruokailua ja saunomista.

Perjantai 2.9.2022

Saamme vieraita, (tai tuttuja) ainakin Yrmy tulee käymään.

Lisäksi ohjelmassa on Kiltakoutsien suunnittelemaa ohjelmaa, ruokailua,

saunomista, ryhmämahdollisuus jne.

Lauantai 3.9.2022

Omituiset Olympialaiset (onhan pysti kiillotettu…)

Aluetapaaminen

Saunomista ja sen sellaista

Sunnuntai 16.8.

Paikkojen putsausta ja palautteita, kotimatka alkaa noin klo 13.

Kartta latautuu...