Aluetapaaminen, Länsi-Suomi

11.12.2021 - 12.12.2021 (Koko päivä)
Isohiekan leirikeskus

Tervetuloa aluetapaamiseen sekä viettämään yhteistä päihteetöntä pikkujoulua Keuruulle!

Aluetapaamisessa käymme jälleen läpi ajankohtaisia yhteisiä asioita, sovimme ensi vuoden tapahtumista ja kuulemme niin hallituksen kuin jaostojenkin kuulumisia.

Pikkujoulut vietetään aluetapaamisen jälkeen. Mukaan oma tonttulakki ja noin 3-5 euron arvoinen asiallinen pikkupaketti, mikäli haluat osallistua lahjojen jakoon. Itse toivon lahjaksi kaikille A-kiltojen järjestämiä ohjelmanumeroita yhteiseen illanviettoon! Ohjelma voi olla esim. runo, sketsi, musiikkia tms.

Omituiset Olympialaiset kisataan ohjelmaan merkityissä ”koloissa”, onhan kiertopalkinto putsattu ja puleerattu, sekä kaiverrettu???

Omavastuuhinta on maksimissaan 20 euroa (päiväkävijät 10 euroa/henkilö)    osallistujamäärästä riippuen. Maksu suoritetaan A-killoittain laskuttamalla jälkeen päin. Hinta sisältää ohjelman mukaiset ruuat, ohjelman ja majoituksen. Sitovat ilmoittautumiset A-killoittain 26.11. mennessä osoitteella aulikki.otranen@a-kiltojenliitto.fi.

Ilmoittamatta poisjääneet laskutetaan todellisten kustannusten mukaan A-killoilta.

Ilmoittaumiseen osallistujan nimi, päiväkävijä vai majoittuja sekä mahdolliset allergiat

ja/tai erityisruokavaliot.

Mukaan: Sisätossut. Omat lakanat ja pyyhe, saunavarusteet, henk. koht. lääkkeet.

TERVETULOA!

Osallistuthan terveenä!