Aluetapaaminen, Länsi-Suomi

LÄNSI-SUOMEN ALUEEN ALUETAPAAMINEN

9.-10.9.2023 Kylmälahdenu leirikeskus, Ulvila

(Kylmälahdentie, Ulvila)

Tervetuloa viettämään yhteistä päihteetöntä viikonloppua alkusyksyiseen Kylmälahteen! Aluetapaamisen aikana mm. kisataan perinteisissä Omituisissa Olympialaisissa, syvennytään A-kiltojen Liiton hallitusvalintoihin, vietetään aikaa yhdessä, saunotaan, rentoudutaan…

Tällä(kin) kerralla teemme kaiken yhdessä, ilman ulkopuolisia apukäsiä. Päivällinen tulee olemaan päivän tukevampi pääateria, tervetulokahveilla ”siirretään nälkää” välipalalla.

Leirikeskuksen majoituskapasiteetti on vähintään noin 20 vuodepaikkaa (huom! Vieras paikka, ei käsitystä huonejaosta tms.). Yhdenhengen huoneita tai muita erityisjärjestelyjä emme pysty toteuttamaan.

Omavastuuhinta aluetapaamiselle on 15 euroa. Maksu suoritetaan paikan päällä käteisellä A-killoittain tai laskuttamalla jälkeen päin. Hinta sisältää mm. ohjelman mukaiset ruokailut. Jos tarvitset esim. sairauden takia ylimääräisiä eväitä, ne tulee tuoda itse. Sitovat ilmoittautumiset A-killoittain 24.8.2023 mennessä osoitteeseen aulikki.otranen@a-kiltojenliitto.fi. Ei puhelin-/tekstiviesti-ilmoittautumisia!

Ilmoittamatta poisjääneet laskutetaan todellisten kustannusten mukaan A-killoilta.

Ilmoittaumiseen on merkittävä osallistujasta nimi, A-kilta sekä mahdolliset ruokarajoitteet ja aikooko yöpyä. Perusruokavaliot pyritään huomioimaan, haastavampien kohdalla sovitaan järjestelyt tapauskohtaisesti.

Mukaan: Sisätossut. Yöpyjille lakanat/makuupussi, saunavarusteet, henk. koht. lääkkeet. Riittävästi sään mukaista vaatetusta.

TERVETULOA!

SUUNTAA ANTAVA OHJELMA

(Muutokset mahdollisia ja todennäköisiä)

Lauantai 9.9.2023

11.00  Saapuminen, majoittuminen ja tulokahvit/välipala (Huom! 11.00, ei aiemmin!)

Verrytellään lajin tai parin verran Omituisia Olympialaisia.

Asiaosio noin 13 – 15, sis. ajankohtaisasiat, hallitus- ja jaostoasiat sekä syyskokoukseen liittyvät asiat.

Lisää Omituisia Olympialaisia.

17.00 (noin) Päivällinen