Järjestöpäivät (Peruttu)

10.09.2021 - 12.09.2021 (Koko päivä)
Järvenpään leirikeskus

Teemana A-kiltatoiminnan arvot ja perustehtävä toimintaympäristön muuttuessa.

Järjestöpäivillä tarkastellaan A-kiltoja toipujayhdistyksinä muuttuvassa maailmassa sekä hahmotellaan A-kiltatoiminnan vastauksia toimintaympäristön haasteisiin. Järjestöpäivät on suunnattu A-kiltojen vastuuhenkilöille eli mm. puheenjohtajille, varapuheenjohtajille, hallitusjäsenille ja A-kiltojen toiminnanjohtajille. Tavoitteena on paikallisen A-killan toiminnan vahvistaminen sekä näkemysten jakaminen koko A-kiltatoiminnan kehittämiseksi. Tänä vuonna järjestöpäivillä käsitellään A-kiltatoiminnan arvoja, perustehtävää ja toimintaedellytyksiä toimintaympäristön muuttuessa. Lisäksi tarkastellaan A-kiltojen luottamushenkilöiden hyvinvointia ja jaksamista Tilaa toipua hengessä. Aiheita käydään läpi keskustellen ja alustuksia sekä ryhmämuotoisia menetelmiä hyödyntäen.

Kurssin hinta on 113€/ henkilö omin liinavaattein (leirikeskuksen liinavaatteista peritään osallistujalta paikan päällä 10€) Hintaan sisältyy koulutus, ohjelman merkityt ruuat ja majoittuminen kolmen hengen huoneissa.

Koulutuksen maksimiosallistujamäärä on 18 henkilöä, paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Osallistujamäärän täytyttyä, seuraavaksi ilmoittautuneet ovat varalla. Peruuntumisten sattuessa vapautuneet paikat täytetään varallaolojärjestyksessä. Niin varallaolosta kuin vapautuneenpaikan saamisesta ilmoitetaan A-kiltaan/ henkilökohtaisesti osallistujalle (jos puhelinnumero ilmoittautumislomakkeessa). Varallaolo ei velvoita vapautuvan koulutuspaikan vastaanottamiseen.

Kouluttajana toimivat Anja Sauvolainen ja Yrmy Ikonen. Vertaisohjaajana toimii Satu Peippo, p. 0400 154 399, satu.peippo1954@gmail.com.

Ajankohtaisia A-kiltatoimintaa koskettavia kysymyksiä voi lähettää ennakkoon yrmy ikonen@a-kiltojenliitto.fi. Kysymykset käsitellään koulutuksen aikana.

Lisätietoja järjestöpäivistä antavat: Yrmy Ikonen, yrmy.ikonen@a-kiltojenliito.fi sisällölliset asiat ja
Anna Niemistö, p. 0400 394 869 ilmoittautumiset ja maksut.

Sitovat ilmoittautumiset yhdistyksittäin 18.8.2021 mennessä joko sähköisesti www.a-kiltojenliitto.fi käyttäen ekstranet -tunnuksia tai oheisella ilmoittautumislomakkeella osoitteeseen A-Kiltojen Liitto ry, Itsenäisyydenkatu 17 B, 33500 TAMPERE.

Perjantai 10.9.

Saapuminen ja majoittuminen aikaisintaan klo 15.00

16.00            Järjestöpäivien avaus
17.00            Päivällinen
17.45            Vision 2022 toteutuminen
19.00            Yhteistoimintaa, mahdollisuus ryhmään.
20.00            Iltapala
20.30            Saunat

Lauantai 11.9.

08.00            Aamupala
09.00            A-kiltatoiminnan arvot, perustehtävä ja uuden strategian valmistelu
11.30            Lounas, toimintaa ja lepoa
13.30            MIPA 2.0 tutkittua tietoa A-kiltatoiminnasta.
14.30            Päiväkahvi
15.00            Sote-uudistus, päihde- ja riippuvuusstrategia ja A-kiltatoiminnan edellytykset
17.00            Päivällinen
18.00            Yhteistoimintaa, mahdollisuus ryhmään
20.00            Iltapala
20.30            Saunat

Sunnuntai 12.9.

08.00            Aamupala
09.00            Luottamushenkilöiden hyvinvointi ja jaksaminen
11.00            Palaute, todistukset ja järjestöpäivien päätös
12.00            Lounas ja kotiin lähtö

Pidätämme oikeuden ohjelman muutoksiin.

Kutsu, ohjelma ja ilmoittautumislomake»

Kartta latautuu...