Slide

Kesäpäivät

Ajankohta: 17.06.2022 - 18.06.2022
Sijainti: Laivahostel S/s Bore Linnankatu 72 Turku

Tervetuloa viettämään A-Kiltojen Liitto ry:n perinteisiä kesäpäiviä 18.6.2022 Turun linnan kupeeseen Laivahostel S/s Boreen Turkuun. Ennen kesäpäiviä perjantaina 17.6.2022 klo 15-17 juhlitaan 60 vuotiasta Turun A-kilta ry:tä. Turun A-kilta toivottaa A-kiltalaiset tervetulleeksi myös jatkoille Pääskyntuvalle, Pääskyvuorenrinne 1.

A-Kiltojen Liitto ry:n valtakunnallinen saappaanheittokisa sekä nännikuminheittokisa käydään lauantaina Linnanpuistossa.

Kesäpäiväpaketti on 68€/hlö. Hinta sisältää majoituksen (pe-la) liinavaatteineen kahden hengen hytissä sekä ohjelmassa mainitut tarjoilut, myös päivällisen perjantaina klo 17.30. Osallistumismaksu kerätään yhdistyksittäin 17.6.2022 ilmoittautumisen yhteydessä. (Ilmoittautuminen perjantaina klo 18.30).

Sitovat ilmoittautumiset 19.5.2022 mennessä joko sähköisesti www.a-kiltojenliitto.fi käyttäen ekstranet -tunnuksia tai oheisella ilmoittautumislomakkeella osoitteeseen A-Kiltojen Liitto ry, Itsenäisyydenkatu 17 B, 33500 Tampere.
Lisätietoja Tia Helenius, puh. 0400 894 602.

HUOM: Osallistujan syntymäaika myös ilmoittautumislomakkeeseen.

Kesäpäivät pidetään sellaisilla järjestelyillä, jotka ovat niiden aikaan voimassa olevien julkisen vallan normitusten mukaisia. Terveyden turvaamiseksi toiminnassa menetellään hygieniasuositusten mukaisesti.

Ethän tule flunssaoireisena tai muuten sairaana.

Ilmoittautuminen perjantaina klo 18.30 Laivahostel S/s Bore

Lauantai 18.6.

6.30–10.30               Aamiainen
9.30–10.30               Ilmoittautuminen
9.30                          Saappaanheitto- ja nännikuminheitto -kisat
12.30                        Palkintojenjako
13.00                        Lounas

HUOM!
Sitovan ilmoittautumisen peruminen täytyy tehdä 30.5.2022 mennessä. Myöhemmin tehdyistä peruutuksista laskutamme sovitusti, paitsi sairastapauksissa, jolloin on esitettävä lääkärintodistus. Osallistujat on vakuutettu tapaturmien ja matkojen osalta. Pidätämme oikeuden ohjelman muutoksiin.

Kutsu PDF»

Kartta latautuu...