Naiserityinen päihdetoipuminen

27.05.2021 (15:00 - 18:00)

A-Kiltojen Liitto ry järjestää Maria Akatemian kanssa kaksi yhteistä webinaarityöpajaa torstaina 6.5. klo 15–18 ja torstaina 27.5. klo 15–18. Ensimmäisessä webinaarissa pureudutaan hyvään ja pahaan agressioon ja naiseuden sallittuihin ja kiellettyihin tunteisiin ja niiden käsittelyyn ja toisessa osassa naiserityiseen päihdetoipumiseen ja siihen liittyviin kipupisteisiin.

Työpajoihin ovat tervetulleita osallistumaan kaikki A-kiltatoiminnassa mukana olevat naiset. A-Kiltojen Liiton osuudessa pääset myös kuulemaan Kirsin ja Minnan kokemuspuheenvuorot ja toipumistarinan.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

Lisätiedot tapahtumasta ja jos tarvitset tarkempia ohjeita osallistumiseen Anjalta,
anja.sauvolainen@a-kiltojenliitto.fi tai p. 040 689 8367.

Torstaina 27.5. klo 15-18 Naiserityinen päihdetoipuminen.
Järjestökoordinaattorit Anja Sauvolainen ja Aulikki Otranen, A-Kiltojen Liitto ry,
kokemuspuheenvuorot Kirsi Pakkanen ja Minna Hämäläinen.

Ilmoittaudu 27.5. työpajaan tästä.

Naisen päihdeongelma on edelleen vahva tabu, johon liittyy paljon ennakkoluuloja ja vääriä käsityksiä. Mitä on olla naisena päihteiden käyttäjänä, minkälaisia selviytymiskeinoja ja rooleja on olemassa? Mikä aiheuttaa naisten päihdeongelmiin liittyvää stigmaa ja miten siitä pääsee eroon? Päihdetoipumisen polulla, miten rakentaa elämää eteenpäin kohti tavallista arkea.