Slide

Syyspäivät ja -kokous

Ajankohta: 29.10.2022 - 30.10.2022
Sijainti: Päivölän opisto Päivöläntie 52 Tarttila

A-Kiltojen Liitto ry:n syyspäivät pidetään 29.–30.10.2022 ja niiden yhteydessä A-Kiltojen Liitto ry:n sääntömääräinen syyskokous lauantaina 29.10.2022 klo 14.00 Päivölän opistossa Valkeakoskella.

Ohjelma on tämän kutsun liitteenä.

Syyskokouksessa käsitellään sääntöjen 10 §:ssä syyskokouksen käsiteltäväksi määrätyt asiat. Kokouksen asialista on tämän kutsun liitteenä. A-kiltojen tulee jättää syyskokoukselle esittämänsä mahdolliset asiat A-Kiltojen Liitto ry:n hallitukselle kirjallisina ennen määräaikaa, eli 27.9.2022 klo 16.00 mennessä.

Syyskokouksessa valitaan A-Kiltojen Liitto ry:n hallituksen puheenjohtaja ja jäsenet erovuoroisten sijaan. Erovuoroisina ovat puheenjohtaja Hannu Gustafsson, muista hallituksen jäsenistä ja varajäsenistä Matti Itkonen (Matti Ranta), Jari Mark (Pasi Heikkinen) ja Viljo Pehkonen (Raimo Parviainen).
Syyskokous valitsee tilintarkastajan ja varatilintarkastajan, sekä päättää jäsenmaksujen suuruudesta, hallituksen jäsenten palkkioista ja toimintasuunnitelmasta sekä talousarviosta vuodelle 2023.
Käyttääkseen äänioikeuttaan jäsenyhdistyksen tulee palauttaa valtakirja syyspäivien ilmoittautumisen yhteydessä tai viimeistään syyskokouksen alkaessa.

Syyspäivien pakettihinnat sisältäen majoituksen lisäksi ohjelmassa mainitut ruokailut:
Majoitus la–su 2–3 hengen huoneessa 60 €/hlö.
Majoitus pe–su 2–3 hengen huoneessa 85 €/hlö, sisältää päivällisen myös perjantaina klo 17.00.
Huom! Perjantaina saapuvat aikaisintaan klo 15.00 jälkeen.
Osanottomaksut kerätään yhdistyksittäin 29.10. ilmoittautumisen yhteydessä. Vähävarainen A-kilta voi hakea julkisen liikenteen mukaista kokousmatkatukea syyskokoukseen A-killan valitsemalle kokousedustajalle. Tuki tulee hakea ennen kokousta.

Sitovat ilmoittautumiset yhdistyksittäin 26.9.2022 mennessä sähköisesti
www.a-kiltojenliitto.fi käyttäen ekstranet -tunnuksia tai oheisella ilmoittautumislomakkeella osoitteeseen A-Kiltojen Liitto ry, Itsenäisyydenkatu 17 B, 33500 TAMPERE p. 040 679 6449 /Mirja Sorvali

Sitovan ilmoittautumisen peruminen viimeistään 13.10.2022. Myöhemmin tehdyistä peruutuksista laskutamme sovitusti, paitsi sairastapauksissa, jolloin on esitettävä lääkärintodistus.

A-Kiltojen Liitto ry, hallitus
Liitteet: syyspäivien ohjelma, syyskokouksen asialista, valtakirja äänioikeuden käyttämiseen ja ilmoittautumislomake
Toimintasuunnitelma ja talousarvio 2023 toimitetaan myöhemmin.

Syyspäivät ja -kokouskutsu liitteineen PDF»

Lauantai 29.10.

9.30 Ilmoittautuminen, valtakirjojen vastaanotto ja majoittuminen
11.00 Lounas
12.00 Syyspäivien avaus
Suuntaviivat vuodelle 2023
toimintasuunnitelman ja talousarvion esittely
13.00 VEERAT -hankkeen esittely
-Projektipäällikkö Maiju Lehtonen
13.30 Päiväkahvi
14.00 Sääntömääräinen syyskokous
17.00 Sääntömääräinen syyskokous
18.00 Tietomestaruuskilpailu
20.00 Iltapala
Saunat

Sunnuntai 30.10.

8.-9.30 Aamiainen
10.00 Katukillan järjestämää yllätyksellistä ohjelmaa
Päätössanat
13.30 Lounas

A-Kiltojen Liitto ry pidättää oikeuden ohjelman muutoksiin.

Kartta latautuu...