Varjoista valoa – virkistyksellinen teematapahtuma naisille

07.10.2022 - 08.10.2022 (Koko päivä)
Kaitaniemen leirikeskus

Etelän ja lännen aluetyö järjestävät yhteistyössä Järvenpään ja Vantaan A-kiltojen, Tukihenkilötyöyhdistyksen ja VEERAT-hankkeen kanssa naisille suunnatun virkistyksellisen teematapahtuman Hyvinkäällä, Kaitaniemen leirikeskuksen kauniissa miljöössä. Tapahtumaan ovat tervetulleita naiset yli aluerajojen.

Tapahtuman ohjelmassa on luvassa uusia ja vanhoja tuttuja, virkistäytymistä, saunomista, tunnetyöpaja sekä myös muita aisteja virittävää toimintaa, jonka avulla voi jakaa kokemuksia muiden osallistujien kanssa. Eikä pidä unohtaa hyvää ruokaa, huumoria ja verratonta vertaistukea!

Hinta on 20 euroa/osallistuja, maksetaan joko käteisellä paikan päällä tai laskulla A-killoittain tapahtuman jälkeen. Hinta sisältää majoituksen, saunan, ohjelman mukaiset ruokailut ja ohjelman. Majoitus on kahden/kolmen hengen mökissä tai useammalle henkilölle tarkoitetussa tilassa patjoilla. Alueella on käytössä ulkokäymälät. Mukaan tarvitset ainakin lämpimän makuupussin ja/tai peiton ja liinavaatteet, tyynyjä löytyy paikan päältä, saunavarusteet, riittävästi sään mukaista lämmintä vaatetta, henkilökohtaiset lääkkeet ja sisätossut. Mikäli tarvitset kyytiä esim. Hyvinkään rautatieasemalta leirikeskukselle, olethan etukäteen (paria päivää ennen) yhteydessä Jenniin p. 040 744 5635.

Sitovat ilmoittautumiset 30.9.2022 mennessä A-killoittain osoitteella aulikki.otranen@a-kiltojenliitto.fi. Ilmoittautumiseen osallistujan nimi, A-kilta sekä mahdolliset ruoka-aineallergiat/erityisruokavaliot. Mukaan pääsee 20 osallistujaa ja paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. HUOM! Ilmoittamatta poisjääneet laskutetaan A-killoilta todellisten kustannusten mukaan. Tapahtumaan ei makseta matkatukea. Lisätietoja: Anja puh. 040 6898 367 tai Aulikki puh. 040 3566 392.

Ota kaveri mukaan ja lähde sinäkin nauttimaan syksystä hyvässä seurassa!

Alustava ohjelma

Perjantai 7.10
16.00     Ilmoittautuminen, jonka jälkeen tilaisuuden avaus ja päivällinen
17.30     Tutustumista ja yhteistä ohjelmaa
20.00    Sauna ja iltapala

Lauantai 8.10.
8.00      Aamupala
9.00      Yhteistoimintaa
11.30     Lounas, jonka jälkeen Hyvä paha raivo? – vaikuttamistyöpaja.
              VEERAT-hankkeen järjestämässä työpajassa pohditaan yhdessä raivon tunnetta ja millaisia asioita raivo voi viestiä.
Työpajassa   tuotettua materiaalia käytetään VEERAT-hankkeen viestinnässä ja vaikuttamistyössä.
Työpajan ohjaavat VEERAT-hankkeen työntekijät Maiju ja Sara.

14.00     Kahvit
14.30     Tilaisuuden purku ja yhteenvetoa tapahtumasta

Huom! Järjestäjä pidättää oikeuden muutoksiin!

Kartta latautuu...