Voimaa vertaisuudesta -loma

19.07.2021 - 24.07.2021 (Koko päivä)
Rokua Health & Spa

Lähde viettämään A-kiltalaisten päihteetöntä Voimaa vertaisuudesta -lomaa Rokuan Kylpylään (Rokua Healt & Spa Hotel), joka sijaitsee aivan Rokuan kansallispuiston kainalossa, keskellä upeaa luontoa! Lomalla saat ohjausta ja neuvontaa terveyteen ja voimaantumiseen liittyen ja se sisältää päivittäistä, monipuolista liikuntaa ja rentoutumista. Päivittäin nautitaan vertaistuesta ja iloisesta yhdessäolosta.

A-Kiltojen Liitosta lomalla vertaisohjaajana Satu Peippo, p. 0400 154 399, peipposatu433@gmail.com.
Voimaa vertaisuudesta –loman omavastuuhinta on 50 €/hlö (10 €/vrk). Hinta sisältää täysihoidon, ma-joituksen kahden hengen huoneessa, allasosaston ja kuntosalin käytön sekä lomaohjelman. Matkoista jokainen osallistuja vastaa itse.

Huolellisesti perustellut ja täytetyt lomatukihakemukset tulee olla viimeistään 18.4.2021mennessä Maaseudun Terveys– ja lomahuolto ry:ssä MAASEUDUN TERVEYS– JA LOMAHUOLTO RY,  Ruoholahdenkatu 8, 4. krs, 00180 HELSINKI

Lomalle voi hakea myös sähköisesti www.mtlh.fi

Laskutukseen liittyvät asiat Maaseudun terveys– ja lomahuolto ry, puh. 010 2193 464.
Maaseudun terveys– ja lomahuolto ry:n tukihakemuksen voi tulostaa täältä Niitä on myös saatavissa A-killoista sekä A-Kiltojen Liitto ry:n toimistosta. Lomatukipäätökset tekee lomajärjestö n. 2 kk ennen loman alkua. Jokainen valittu saa henkilökohtaisen kutsun ja samalla laskun omavastuuosuudesta, joka maksetaan kolme viikkoa ennen loman alkua. Ellei maksua ole maksettu, loma katsotaan peruutetuksi. Lomatuen saajat valitaan Maaseudun terveys– ja lomahuolto ry:ssä sosiaalisin, terveydellisin ja taloudellisin perustein. Lomatukea voi saada kahden vuoden välein
Lomatukihakemusten viimeinen palautauspäivä MTLH:on 18.4.

Kutsu ja hakulomake »

Kartta latautuu...