Tervetuloa mukaan päihdetoipumisen kokemusasiantuntijoiden täydennyskoulutuksen infotilaisuuteen!

05.09.2024

Tervetuloa mukaan päihdetoipumisen kokemusasiantuntijoiden täydennyskoulutuksen infotilaisuuteen keskiviikkona 11.9. klo 17–18. Infotilaisuudessa kuulet tarkemmin koulutuksesta ja sen sisällöstä ja voit halutessasi esittää kysymyksiä aiheeseen liittyen. Kuulet myös, mitä hyötyä koulutuksesta on sinulle ja edustamallesi A-killalle.

Päihdetyön kokemusasiantuntijuuden pitkän linjan edellä kävijän Hannu Ylösen sanoin: “Kokemusasiantuntija -koulutus tuki raittiuttani. Koulutuksen aikana opin ymmärtämään omia päihde- ja mielenterveyssairauksia syvällisemmin. Koulutuksen aikana toipumiskokemukset jalostuivat asiantuntijuudeksi, ja identiteettini alkoi muuttua toipujasta kokemusasiantuntijaksi. Työvuoteni päihdetyön kokemusasiantuntijana ovat auttaneet minua pysymään raittiina – olen saanut uutta virtaa ja sisältöä elämääni”.

Koulutus on valtakunnallinen, maksuton monimuotokoulutus, joka alkaa marraskuussa 2024 ja jonka hakuaika on parhaillaan menossa ja päättyy 23.9.

Lisätiedot ja ilmoittautumiset infotilaisuuteen:
anja.sauvolainen@a-kiltojenliitto.fi
p. 040 689 8367

Päihdetoipumisen kokemusasiantuntijoiden täydennyskoulutus – A-Kiltojen Liitto ry