Haemme järjestökoordinaattorin sijaista 6 kuukauden vuorotteluvapaan ajaksi

29.11.2022

Valtakunnallinen päihdetoipujajärjestö A-Kiltojen Liitto ry kehittää ja tukee n. 60 paikallisen A-killan päihteetöntä yhdistysmuotoista vapaaehtois- ja vertaistukitoimintaa sekä edistää toipumiskulttuuria. Lisäksi A-Kiltojen Liitto ry toimii päihdetoipujien vaikutuskanavana ja edunvalvojana sekä osallistuu päihdetoipujien kokemustiedolla yhteiskunnalliseen päihdekeskusteluun. Haluatko tehdä merkityksellistä työtä päihdetoipujajärjestössä? Tule työskentelemään kanssamme! Yhden pitkäaikaisen järjestökoordinaattoreistamme jäädessä vuorotteluvapaalle, haemme järjestökoordinaattorin sijaista 6 kuukauden vuorotteluvapaan ajaksi.

Keskeisiä työtehtäviäsi ovat
• Tukea jäsenyhdistyksiä perustehtävän toteuttamisessa.
• Tehdä yhteistyötä ja osallistua verkostoihin strategisesti tärkeiden kumppaneiden kanssa.
• Osallistua omalta osaltasi A-Kiltojen Liitto ry:n valtakunnallisten koulutusten ja muiden tapahtumien toteutukseen.
• Järjestää alueellisia, seudullisia ja A-kiltakohtaisia koulutus- ja kehittämispäiviä. Vastata ko. koulutusten/kehittämispäivien sisällön suunnittelusta, materiaalin tuottamisesta ja hankkimisesta.
• Toteuttaa omalta osaltasi tiedotusta ja viestintää yhteistyössä A-Kiltojen Liitto ry:n viestinnän kanssa.
• Vastata soveltuvin osin A-Kiltojen Liitto ry:n toiminnallisista- ja liikunnallisista tapahtumista sekä kampanjoista, yhteistyössä liiton koordinaatiojaoston kanssa.
• Vastata A-kiltatoiminnan vertaisliikunnan ohjauksen ja koulutuksen sisällön suunnittelusta ja toteuttamisesta.
• Kehittää luontoon ja retkeilyyn liittyvää toimintaa yhdessä luonto- ja erätoiminnasta vastaavan järjestökoordinaattorin kanssa, vastaamaan toiminnallisuuden tarpeeseen A-killoissa.
• Hoitopaikkatiedotuksen kehittäminen ja tuki.

Edellytämme
• soveltuvaa ammattitutkintoa tai korkeakoulututkintoa tai vastaavaa osaamista
• vuorovaikutus- ja yhteistyötaitoja
• taitoa johtaa omaa työtä
• Lisäksi vuorotteluvapaan sijaisuutta hakiessa edellytetään, että hakija on välittömästi ennen työsuhteen alkaessa työttömänä työnhakijana työ- ja elinkeinotoimistossa. Katso edellytykset tarkemmin https://toimistot.te-palvelut.fi/vuorotteluvapaa

Arvostamme
• kokemusta järjestötyöstä
• kokemusta päihde- ja mielenterveystyöstä
• viestintä- ja someosaamista
• kokemusasiantuntijuutta

Tarjoamme
• joustavan työajan ja mahdollisuuden osittaiseen etätyöskentelyyn
• asiantuntevan ja kannustavan työyhteisön tuen
• mahdollisuuden hyödyntää osaamistasi kehittyvässä työyhteisössä
• laadukkaan työterveyshuollon

Työ alkaa sopimuksen mukaan joulukuussa 2022 tai tammikuussa 2023. Työaika ja palkkaus noudattavat Sosiaalialan järjestöjen työehtosopimusta. Työpisteesi sijaitsee Tampereella Rautatieaseman läheisyydessä. Työ sisältää jonkin verran ilta- ja viikonlopputyötä.

Lähetä vapaamuotoinen hakemus sekä ansioluettelo sähköpostilla osoitteeseen
toimisto@a-kiltojenliitto.fi 8.12.2022 klo 16 mennessä. Sähköpostiviestin otsikoksi ”Työhakemus”.

Lisätietoja hausta antaa toiminnanjohtaja Yrmy Ikonen, puh. 045 6366 629 seuraavana aikana: – Perjantaina 2.12.2022 klo 12–14.

Työhaastattelut järjestetään maanantaina 12.12.2022 klo 10–18 välisenä aikana.