Syyspäivät ja syyskokous

20.11.2021 - 21.11.2021 (Koko päivä)
Hyvärilän matkailu- ja nuorisokeskus

A-Kiltojen Liitto ry:n syyspäivät pidetään 20.–21.11.2021 ja niiden yhteydessä A-Kiltojen Liitto ry:n sääntömääräinen syyskokous lauantaina 20.11.2021 klo 14.00 Hyvärilän nuoriso- ja matkailukeskuksessa Nurmeksessa.
Ohjelma on tämän kutsun liitteenä.

Syyskokouksessa käsitellään sääntöjen 10 §:ssä syyskokouksen käsiteltäväksi määrätyt asiat. Kokouksen asialista on tämän kutsun liitteenä. A-kiltojen tulee jättää syyskokoukselle esittämänsä mahdolliset asiat A-Kiltojen Liitto ry:n hallitukselle kirjallisina ennen määräaikaa, eli 21.10.2021 klo 16.00 mennessä.

Syyskokouksessa valitaan A-Kiltojen Liitto ry:n hallituksen varapuheenjohtaja ja jäsenet erovuoroisten sijaan. Erovuoroisina ovat varapuheenjohtaja Matti Moilanen, muista hallituksen jäsenistä ja varajäsenistä Minna Hämäläinen (Unto Turunen), Heikki Kankaanpää (Satu Peippo) ja Irja Oravisjärvi (Sinikka Vehkalahti).

Syyskokous valitsee kaksi tilintarkastajan ja kaksi varatilintarkastajan, sekä päättää jäsenmaksujen suuruudesta, hallituksen jäsenten palkkioista ja toimintasuunnitelmasta sekä talousarviosta vuodelle 2022.
Käyttääkseen äänioikeuttaan jäsenyhdistyksen tulee palauttaa valtakirja syyspäivien ilmoittautumisen yhteydessä tai viimeistään syyskokouksen alkaessa.

Syyspäivien pakettihinnat sisältäen majoituksen lisäksi ohjelmassa mainitut ruokailut:
Majoitus la–su kahden hengen huoneessa 100 €/hlö, 2–6 hengen huoneessa 85 €/hlö.
Majoitus pe–su kahden hengen huoneessa 140 €/hlö, 2–6 hengen huoneessa 105 €/hlö. Huom! Perjantaina saapuvat aikaisintaan klo 15.00 jälkeen.

Osanottomaksut kerätään yhdistyksittäin 20.11. ilmoittautumisen yhteydessä. Vähävarainen A-kilta voi hakea julkisen liikenteen mukaista kokousmatkatukea syyskokoukseen A-killan valitsemalle kokousedustajalle. Tuki tulee hakea ennen kokousta.
Sitovat ilmoittautumiset yhdistyksittäin 15.10.20201mennessä sähköisesti www.a-kiltojenliitto.fi käyttäen ekstranet -tunnuksia tai oheisella ilmoittautumislomakkeella osoitteeseen A-Kiltojen Liitto ry, Itsenäisyydenkatu 17 B, 33500 TAMPERE p.0400 894 602/ Tia Helenius
Sitovan ilmoittautumisen peruminen viimeistään 1.11.2021. Myöhemmin tehdyistä peruutuksista laskutamme sovitusti, paitsi sairastapauksissa, jolloin on esitettävä lääkärintodistus.

A-Kiltojen Liitto ry, hallitus
Liitteet: syyspäivien ohjelma, syyskokouksen asialista, valtakirja äänioikeuden käyttämiseen ja ilmoittautumislomake
Toimintasuunnitelma ja talousarvio 2022 toimitetaan myöhemmin.

Ohjelma:

Reino Raittila edunvalvontakoordinaattori
Päätössanat
11.30             Lounas

Kutsu, ohjelma, kokouksen asialista, valtakirja ja ilmoittautumislomake »

Kartta latautuu...