Slide

Naistenpäivän etkojen tietovisa
Torstaina 7.3.2024 klo 15.00–16.00
Teams

Naistenpäivän etkoilla kisaillaan Naistenpäivään, naisiin ja kaikkeen muuhunkin liittyvien kysymysten parissa. Tietovisan voittajajoukkue voittaa pienen herkkupalkinnon.

Kasaa kokoon 3-5 hengen joukkue, anna joukkueellesi nimi ja ilmoita joukkue mukaan kisaan 5.3.2024 mennessä. Ilmoittautumaan pääset tästä linkistä https://forms.office.com/e/wYA0tjDG0G tai sähköpostitse osoitteeseen maiju.lehtonen@a-kiltojenliitto.fi

Sähköpostitse ilmoittautuessa ilmoita seuraavat tiedot:

• Joukkueen nimi ja joukkueen jäsenten lukumäärä
  • Joukkueen yhteyshenkilön sähköpostisoite, johon osallistumislinkki ja osallistumisohjeet lähetetään
  • Joukkueen yhteyshenkilön nimi, osoitetiedot ja puhelinnumero mahdollisen voittopalkinnon toimittamista varten. Huom! Voit osallistua kisaan myös ilmoittamatta osoitetietojasi, tällöin mahdollista voittopalkintoa ei toimiteta.

Voit kasata joukkueen kokoon esimerkiksi vertaisyhteisöstä, vertaisryhmästä, harrasteporukasta, ystävistä tai työyhteisöstä. Varmistathan, että vähintään yksi joukkueen jäsenistä osaa käyttää sujuvasti Teams-sovellusta. Laajoja teknisiä taitoja ei tarvita mutta etäohjatun tietovisailun toteuttamiseksi tarvitsette toimivan nettiyhteyden ja perustaidot Teamsin käyttöön.

Jos voittajajoukkueita on useita, palkinto arvotaan voittajajoukkueiden kesken.  Yhteystietoja ei käytetä muuhun tarkoitukseen ja ne hävitetään viimeistään kahden viikon kuluttua kilpailun päättymisestä.

Tietovisan järjestävät: A-Kiltojen Liitto ry sekä VEERAT-hanke
Lisätietoja voit kysellä: aulikki.otranen@a-kiltojenliitto.fi tai maiju.lehtonen@a-kiltojenliitto.fi

Karttaa ei ole saatavissa